In Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Handels Fam. - WaarBenJij.nu In Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Handels Fam. - WaarBenJij.nu

In Calgary

Door: Door

Blijf op de hoogte en volg Handels

06 Augustus 2015 | Canada, Calgary

Na een vlucht van 8 uur en 20 minuten zijn we geland in een nat en grijs Calgary. Dit weer hadden we niet besteld....
De vlucht zelf is goed gegaan. Ik heb wel wat kunnen slapen, Guido iets minder en de boys nog veeeel minder....
Het duurde nog best lang voordat we door de douane waren, het was erg druk. Daarna stonden onze tassen al op ons te wachten, ideaal! De hotel shuttlebus liet ook nog ff op zich wachten maar inmiddels zijn we ingecheckt in het sandman hotel. Een nette kamer met 2 2-persoonsbedden die lekker liggen.....heel gevaarlijk dus want het is hier bijna 4 uur, in de middag wel te verstaan dus nog lang geen bedtijd. Hoop dat we wakker kunnen blijven. Als het weer opklaart willen we misschien nog naar Calgary centrum. Maar denk dat we nu eerst gaan zwemmen....blijf je ook wakker.
De groetjes vanaf de overkant van de plas.

• 07 Augustus 2015 - 00:02

Linda:

Hee,

Fijn dat jullie goed geland zijn!! Nu idd lekker zwemmen en wakker blijven

• 07 Augustus 2015 - 06:44

Oma:

De eerste stap in canada is gemaakt al was hij nat.maar na regen komt zonneschijn!!!! Hier regent het op dit moment ook.groetjes en kus voor de kids oma en opa

• 07 Augustus 2015 - 11:44

Lucas En Roman:

Hij Loek, Tibbe, tante Dorien en ome Guido. We wensen jullie een super reis. We hebben net wat zon jullie kant op gestuurd. We kunnen hier wel wat missen ( 35 gr) . groetjes ook van pap en Mam die aan de wijn zitten :) wij aan de orangina, leuk jullie verslag. Groetjes uit Narbonne. Lucas en Roman