Whitefish - Reisverslag uit Whitefish, Verenigde Staten van Handels Fam. - WaarBenJij.nu Whitefish - Reisverslag uit Whitefish, Verenigde Staten van Handels Fam. - WaarBenJij.nu

Whitefish

Door: Door

Blijf op de hoogte en volg Handels

13 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Whitefish

Zo, inmiddels is het 4 uur geweest en zijn we eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming. Vanmorgen eerst de auto ingeleverd en daarna alles klaargemaakt voor vertrek. De tomtom probeerde ons steeds via de going to the sun road te sturen maar ja, dat past niet met al die smalle bochten dus moesten we eerst richting Browning. Daar hebben we ergens een bordje gemist dat ze aan de weg aan het werken waren (stond er pas op het moment dat ze begonnen, duh) dus hebben we een km of 10 over een onverharde weg gehobbeld, pfff dat schiet dus niet echt op. Maar uiteindelijk toch op de juiste weg gekomen en daar dwars door het Flathead National forest gereden, weer zo'n mooi weg. Ook hier weer een hert gezien, die besloot niet over te steken. Een fazant met zelfmoordneigingen wel maar die hebben we nog kunnen ontwijken. We staan nu op een camping midden in Whitefish maar toch staan er redelijk veel bomen en we hebben stroom zodat de airco aan kan. Tis hier nl bloedje heet. Zometeen even kijken waar de mannen morgen kunnen ziplinen en dan willen we nog even zwemmen in Whitefish lake. Genoeg te doen dus, we vermaken ons prima!