Klaar voor vertrek ! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Handels Fam. - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek ! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Handels Fam. - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek !

Blijf op de hoogte en volg Handels

05 Augustus 2015 | Nederland, Nederland

Na heel lang aftellen is het nu bijna zover. De tassen zijn ingepakt, morgenvroeg alleen nog de laatste spullen inpakken zoals de knuffels voor de boys. We zijn ingecheckt voor de vlucht en we hebben heel veel zin om naar Canada te vertrekken. Voor morgen staat de vliegreis van 9 uur op het programma. We vliegen met KLM vanaf Schiphol rechtstreeks naar Calgary. Hopelijk lukt het om te slapen tijdens de vlucht want we komen in Calgary lokale tijd 1 uur later aan dan we vertrekken vanaf Schiphol.
Via dit reisdagboek proberen we het thuisfront op de hoogte te houden van onze reis. Volgend verslag dus vanuit Canada !

• 06 Augustus 2015 - 11:47

Oma:

Goede reis loek en tibbe probeer wat te slapen kusjes allemaal en goede vlucht